Am creat pentru dumneavoastra un sistem de comanda simplu, rapid si eficient.
Pentru realizarea unei comenzi nu este necesara parcurgerea mai multor pagini, totul se face dintr-o singura pagina.
- Pasul 1. Alege produsul dorit.
Odata ce ati gasit produsul dorit apasati butonul “Adauga la cos”. Produsul va fi automat introdus in cosul dumneavoastra de cumparaturi.
Se va deschide fereastra cosului de cumparaturi, unde puteti vizualiza lista produselor introduse anterior si unde veti putea sa actualizati cantitatea dorita sau sa stergeti unul sau mai multe produse din cos. Puteti continua cumparaturile sau puteti apasa butonul „Plateste” si treceti la pasul 2.
Puteti oricand sa vizualizati cosul de cumparaturi si sa va continuati cumparaturile, produsele introduse in cos fiind retinute. Din orice pagina duceti mouse-ul peste imaginea cosului din coltul din dreapta sus si se va deschide intreaga lista de articole selectate in prealabil. - Pasul 2. Finalizare comanda.
Daca aveti cont deja creat, bifati casuta cu textul „Sunt deaja client si ma autentific ca sa-mi completati datele din formular”. Se va deschide o fereastra in care va trebui sa completati email-ul si parola salvate anterior. Daca ati uitat parola, puteti sa apasati oricand „Recuperare parola”.
Daca sunteti client nou si nu aveti cont creat, introduceti datele dvs. personale, adresa de livrare, modul de plata, eventuale observatii. Daca sunteti client societate comerciala completati si datele societatii pentru emiterea facturii. Pentru a va pastra datele si pentru comanda viitoare, bifati casuta „Va rog sa-mi creati un cont cu datele pe care le-am completat mai sus”. - Pasul 3. Lansarea comenzii.
Pentru finalizare apasati butonul „Lanseaza comanda”.
Dupa trimiterea comenzii veti primi pe email-ul dvs. confirmarea comenzii care va fi urmata de factura proforma; eventual veti fi contactat telefonic de un agent al societatii noastre pentru detalii suplimentare.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna de catre persoanele fizice conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala consumatorului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului, urmand ca vanzatorul sa-i ramburseze cheltuiala in termen de maxim 14 zile de la data returnarii produselor.
Pentru returnarea produselor consumatorul trebuie sa transmita o notificare vanzatorului in scris, prin posta sau email, doar cererile scrise fiind luate in considerare.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in termen de maxim 14 zile de la data notificarii in scris a solicitarii de returnare, utilizand aceasi metoda de plata folosita de catre consumator pentru tranzactia initiala, in masura in care acesta transmite informatiile necesare efectuarii platii.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, consumatorul trebuie sa trimita coletul la sediul societatii si sa nu noteze ca ramburs contravaloarea acestuia, intrucat avem nevoie sa deschidem coletul pentru a verifica starea produsului iar rambursarea contravalorii se va face de catre compartimentul financiar si nu de cel tehnic. In cazul in care produsul ajunge la noi cu valoare ramburs vom fi nevoiti sa respingem primirea coletului iar consumatorul sa faca o cerere scrisa la firma de transport unde sa ceara excluderea sumei ramburs aferenta trimiterii, urmand ca abia dupa aceea sa se faca livrarea.
Pentru un alt gen de reclamatii ulterioare firma noastra nu isi asuma responsabilitatea, produsele neputand fi returnate. Va multumim pentru intelegere.
Va rugam sa verificati produsele primite in prezenta curierului.